De stappen van een reparatie op een rij:
Stap 1: Vul de link mijn reparatie in. Kosten zijn €39 dit vragen wij voor:
• Gratis antwoordnummer;
• Handeling fee;
• Materiaal;
• Track and tracé retour;
• Mutsaers dustbag.
Stap 2: Download reparatie verzoek formulier en doe dit in de doos bij je Mutsaers tas.
Stap 3: Breng de tas naar een POST NL punt en stuur je Mutsaers gratis op met:
Antwoordnummer: 54019
5170VB Kaatsheuvel
“Uw Naam”
Volg je tas met het Track and Tracé nummer.
Stap 4: Als track an tracé laat zien dat de tas is aangekomen dan is de tas aangekomen. Geen bericht is dan goed bericht. Wij sturen geen bericht dat we de tas hebben ontvangen. Na 3 weken tas niet terug trek dan aan de bel.
Stap 5: Wij repareren de tas en sturen hem retour. Per mail ontvangt u een track en tracé. U en uw Mutsaers zijn weer herenigd.
Veel gestelde vragen:
Kan ik de tas niet langs brengen in Kaatsheuvel?
Een tas moet altijd via de link mijn reparatie worden aangeboden. Om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat hebben wij liever niet dat u de tas langs komt brengen. Mocht u het heel graag willen langskomen dan kan dit het beste tijdens werkdagen tot 15:00 uur.
Kan ik de tas niet langs brengen in Kaatsheuvel en het direct laten repareren?
Omdat wij een strak productie schema hebben kunnen wij het niet waarmaken om de tas a la minute te repareren in ons atelier in Kaatsheuvel.
Waarom betaal ik €39?
Deze kosten zijn voor gratis heen en weer sturen, de materialen, de manuren en verzenddoos. Als de tas in de garantie valt, dan restitueren wij het bedrag.
Kan ik ook de tas zonder link versturen?
Nee dat is niet mogelijk. Anders raken wij u tas kwijt, weten wij niet waar wij de tas naar toe moeten sturen en van wie de tas is.
Moet de brief erbij?
Ja, anders weten wij niet wat er gerepareerd moet worden en van wie de tas is. Mocht je geen printer hebben kan je ook op een a4 ons vertellen wat er gerepareerd moet worden.
Ik kan mijn tas niet missen, moet ik de tas opsturen?
Ja, anders kunnen wij onmogelijk de tas repareren.