Mutsaers Service Center
Bij ons staat service en kwaliteit altijd op nummer 1. Vanuit ons familie vakmanschap maken wij al meer dan 55 jaar onze Mutsaers tassen. Onze Mutsaers tassen worden nog altijd door ons in Nederland met de hand gemaakt. We willen daarom ook dat er bij de bezorging net zoveel service en kwaliteit is als bij het maken van de tas.
Wij werken daarom samen met PostNL en hopen u zo de service en kwaliteit te bieden die bij Mutsaers past. In uw winkelwagen kunt u zien welke bezorgopties je kunt kiezen. We hebben ze hieronder voor u op een rijtje gezet.
Heeft u al een track en trace code en staat er in de status dat het pakket ontvangen is door PostNL? Het kan zijn dat er vertraging is bij PostNL. Neem in dit geval dus contact op met hen.
Mocht er niets wijzigen in deze status neem dan spoedig contact met ons op.
Bij normaal gebruik altijd 3 jaar garantie
Maar wat is dan normaal gebruik? U kunt van ons aannemen, na 55 jaar, dat wij het belangrijker vinden dat uw Mutsaers er mooi uitziet en dat u tevreden bent, dan dat we dagen lang mailen over het begrip normaal gebruik
Bij normaal gebruik heeft u altijd 3 jaar garantie op alles. Ook na die 3 jaar staan we voor u klaar natuurlijk, welkom bij de Mutsaers familie! We kijken dan even wat er moet gebeuren en vragen eventueel de materiaalkosten te vergoeden. Als voorbeeld: een kapot handvat (normaal niet rond 3 jaar) kost 10,- euro (exclusief eventuele verzending). We helpen graag!
Retourneren is simpel.
U dient de retour aan te melden via de volgende link: Retour portaal
U kunt ook de retourkaart gebruiken die meegeleverd is met de order.
Wij raden u ten zeerste aan de door ons geteste ledercreme te gebruiken. Dit product beschermt en onderhoud uw Mutsaers tas optimaal. We hebben een samenwerking met crème Delicate. Deze crème gebruiken wij al jaren en hebben we samen met crème Delicate uitvoerig getest op onze tassen.
Als u deze crème gebruikt, dan behoud u ook uw garantie op de Mutsaers tas, bij het gebruik van andere crèmes of onderhoudsmiddelen vervalt die garantie.
De stappen van een reparatie op een rij:
Stap 1: Meldt je reparatie aan. Kosten zijn €39 dit vragen wij voor:
• Gratis antwoordnummer;
• Handeling fee;
• Materiaal;
• Track and tracé retour;
• Mutsaers dustbag.
Stap 2: Download reparatieverzoek (link) formulier en doe dit in de doos bij je Mutsaers tas.
Stap 3: Breng de tas naar een POST NL punt en stuur je Mutsaers gratis op met:
Antwoordnummer: 54022
5170VB Kaatsheuvel
“Uw Naam”
Volg je tas met het Track and Trace nummer
Stap 4: Als track and trace laat zien dat de tas is aangekomen dan is de tas aangekomen. Geen bericht is dan goed bericht. Wij sturen geen bericht dat we de tas hebben ontvangen. Na 3 weken tas niet terug trek dan aan de bel.
Stap 5: Wij repareren de tas en sturen hem retour. Per mail ontvangt u een track en tracé.
U en uw Mutsaers zijn weer herenigd
Een tas moet altijd via de link mijn reparatie worden aangeboden. Om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat hebben wij liever niet dat u de tas langs komt brengen. Mocht u het heel graag willen langskomen dan kan dit het beste tijdens werkdagen tot 15:00 uur
Wij rekenen €39 voor het gratis heen en weer sturen, handling, verzenddoos, Mutsaers stoffen zak en de reparatie zelf uiteraard: wat bestaat uit manuren en materialen.
Nee dat is niet mogelijk. Anders raken wij u tas kwijt, weten wij niet waar wij de tas naar toe moeten sturen en van wie de tas is.
Ja, anders weten wij niet wat er gerepareerd moet worden en van wie de tas is. Mocht je geen printer hebben kan je ook op een a4 ons vertellen wat er gerepareerd moet worden.
Ja, anders kunnen wij onmogelijk de tas repareren.
Mutsaers Sales B.V.
Amstel 95 te Amsterdam
Telefoon: 085-060 2358
KVK-nummer: 71574050
BTW-nummer: NL858768094B01
Ja. Mutsaers heeft een Experience Store in Amsterdam. Hier kunt u onze producten bekijken (op afspraak).
De fabriek in Kaatsheuvel is zonder workshop niet te bezoeken.
U kunt altijd terecht bij een van onze verkooppunten in Nederland.