Mutsaers Service Center
Bij ons staat service en kwaliteit altijd op nummer 1. Vanuit ons familie vakmanschap maken wij al meer dan 55 jaar onze Mutsaers tassen. Onze Mutsaers tassen worden nog altijd door ons in Nederland met de hand gemaakt. We willen daarom ook dat er bij de bezorging net zoveel service en kwaliteit is als bij het maken van de tas.
Wij werken daarom samen met PostNL en hopen u zo de service en kwaliteit te bieden die bij Mutsaers past. In uw winkelwagen kunt u zien welke bezorgopties je kunt kiezen. We hebben ze hieronder voor u op een rijtje gezet.
Heeft u al een track en trace code en staat er in de status dat het pakket ontvangen is door PostNL? Het kan zijn dat er vertraging is bij PostNL. Neem in dit geval dus contact op met hen.
Mocht er niets wijzigen in deze status neem dan spoedig contact met ons op.
Bij normaal gebruik altijd 3 jaar garantie
Maar wat is dan normaal gebruik? U kunt van ons aannemen, na 55 jaar, dat wij het belangrijker vinden dat uw Mutsaers er mooi uitziet en dat u tevreden bent, dan dat we dagen lang mailen over het begrip normaal gebruik
Bij normaal gebruik heeft u altijd 3 jaar garantie op alles. Ook na die 3 jaar staan we voor u klaar natuurlijk, welkom bij de Mutsaers familie! We kijken dan even wat er moet gebeuren en vragen eventueel de materiaalkosten te vergoeden. Als voorbeeld: een kapot handvat (normaal niet rond 3 jaar) kost 10,- euro (exclusief eventuele verzending). We helpen graag!
Retourneren is simpel.
U dient de retour aan te melden via de volgende link: Retour portaal
U kunt ook de retourkaart gebruiken die meegeleverd is met de order.
Wij raden u ten zeerste aan de door ons geteste ledercreme te gebruiken. Dit product beschermt en onderhoud uw Mutsaers tas optimaal. We hebben een samenwerking met crème Delicate. Deze crème gebruiken wij al jaren en hebben we samen met crème Delicate uitvoerig getest op onze tassen.
Als u deze crème gebruikt, dan behoud u ook uw garantie op de Mutsaers tas, bij het gebruik van andere crèmes of onderhoudsmiddelen vervalt die garantie.
U kunt uw reparatie aanmelden door de stappen te volgen op deze pagina.
Nee. De tassen worden door Duifhuizen opgeknapt.
Nee dat is niet mogelijk. Anders raken wij u tas kwijt, weten wij niet waar wij de tas naar toe moeten sturen en van wie de tas is.
Ja, anders kunnen wij onmogelijk de tas repareren.
Mutsaers Sales B.V.
Amstel 95 te Amsterdam
Telefoon: 085-060 2358
KVK-nummer: 71574050
BTW-nummer: NL858768094B01
Ja. Mutsaers heeft een Experience Store in Amsterdam. Hier kunt u onze producten bekijken (op afspraak).
De fabriek in Kaatsheuvel is zonder workshop niet te bezoeken.
U kunt altijd terecht bij een van onze verkooppunten in Nederland.