Handleiding Reparatie versturen

Hierbij vertellen wij hoe u uw Mutsaers naar ons verstuurd en welke stappen wij nemen om uw tas weer helemaal mooi te krijgen.

Alles even op een rij, volg deze stappen goed:

1. Stop de tas in een stevige doos. Niet los versturen of in een zak. Plak de doos goed dicht. Een geschikte doos is eventueel te koop bij een PostNL punt 

2. Schrijf duidelijk leesbaar het volgende op de doos: alles wat dik gedrukt staat

Antwoordnummer: 54019

5170 VB Kaatsheuvel

"Uw naam"

3. Door deze gegevens te gebruiken is de verzending voor u kosteloos (de eventuele kosten van de reparatie laten we u vervolgens later weten)

4. Geef de doos af bij een PostNL punt, klik hier voor een punt bij u in de buurt. Let op: u hoeft dus niet te betalen, omdat u het antwoordnummer heeft gebruikt

5. Wij ontvangen uw tas en laten u weten hoeveel het kost om hem te repareren. Wij geven aan welke reparatie u kan bestellen op de site: Reparatie A, B of C

6. Nadat u de betaling heeft voldaan gaan wij aan de slag om de tas weer te repareren

7. Zodra de tas klaar is, sturen wij hem naar u op en ontvangt u een Track en Trace code

8. U en uw Mutsaers tas zijn weer samen