Hierbij vertellen wij hoe u uw Mutsaers naar ons verstuurd en welke stappen wij nemen om uw tas weer helemaal mooi te krijgen.

Voordat je deze stappen volgt, zorg wel dat je eerst het product "mijn reparatie" besteld hebt. Heb je dat al gedaan, perfect. Dan kan je gewoon de stappen volgen. 

Alles even op een rij, volg deze stappen goed:

1. Stop de tas in een stevige doos. Niet los versturen of in een zak. Plak de doos goed dicht. Een geschikte doos is eventueel te koop bij een PostNL punt 

Download deze invulkaart: vul de kaart in en stop de kaart in uw tas

2. Schrijf duidelijk leesbaar het volgende op de doos: alles wat dikgedrukt staat

Antwoordnummer: 54019

5170 VB Kaatsheuvel

"Uw naam"

3. Door deze gegevens te gebruiken is de verzending voor u kosteloos 

4. Geef de doos af bij een PostNL punt, klik hier voor een punt bij u in de buurt. Let op: u hoeft dus niet te betalen, omdat u het antwoordnummer heeft gebruikt

5. Wij ontvangen uw tas en laten u (binnen een week) weten of het in de garantie valt of niet. 

6. Als het in de garantie valt restitueren wij u het eerder betaalde bedrag

7. Zodra de tas klaar is, sturen wij hem naar u op, middels een Track en Trace code

8. U en uw Mutsaers tas zijn weer samen

9. Het gehele proces duurt gemiddeld 2 weken bij ons