De stappen van een reparatie op een rij:

Stap 1. U bestelt het bovenstaande product: "Mijn reparatie" Dit product kost € 29,95. Dit is voor gratis heen en weer sturen en handeling. Als de tas in de garantie valt, dan restitueren wij het bedrag. 

Stap 2. Download hier de PDF en vertel ons wat wij moeten repareren. 

Stap 3: Doe de Mutsaers en PDF brief in een doos en schrijf duidelijk leesbaar het dik gedrukte:

Antwoordnummer: 54019

5170 VB Kaatsheuvel

"Uw naam" Breng de doos naar een Postnl punt bij u in de buurt, zoek punt 

Stap 4:  We gaan aan de slag met de reparatie en lopen de tas na.

Stap 5: Wij sturen de tas retour, als wij de tas versturen ontvangt u een track and trace code per mail

Stap 6: U en uw tas zijn weer herenigd 

Veel gestelde vragen: 

Kan ik de tas niet langs brengen in Kaatsheuvel? 
Een tas moet altijd via de link mijn reparatie worden aangeboden. Om te voorkomen dat u voor een dichte deur staat hebben wij liever niet dat u de tas langs komt brengen. Mocht u het heel graag willen langskomen dan kan dit het beste tijdens werkdagen tot 15:00 uur

Kan ik de tas niet langs brengen in Kaatsheuvel en het direct laten repareren? 
Omdat wij een strak productie schema hebben kunnen wij het niet waarmaken om de tas a la minute te repareren in ons atelier in Kaatsheuvel 

Waarom betaal ik 29,95? 
Wij rekenen 29,95 voor het gratis heen en weer sturen, handeling, verzenddoos, Mutsaers stoffen zak en de reparatie natuurlijk

Kan ik ook de tas zonder link versturen? 
Nee dat is niet mogelijk. Anders raken wij u tas kwijt, weten wij niet waar wij de tas naar toe moeten sturen en van wie de tas is. 

Moet de brief erbij? 
Ja, anders weten wij niet wat er gerepareerd moet worden en van wie de tas is. Mocht je geen printer hebben kan je ook op een a4 ons vertellen wat er gerepareerd moet worden. 

Ik kan mijn tas niet missen, moet ik de tas opsturen? 
Ja, anders kunnen wij onmogelijk de tas repareren. 

Nog andere vragen? Neem Contact op reparaties:

 kees@mutsaers.nl

 085-060 2358