Handleiding Reparatie versturen

Hierbij vertellen wij hoe u uw Mutsaers naar ons verstuurd en welke stappen wij nemen om uw tas weer helemaal mooi te krijgen.

Voordat je deze stappen volgt, zorg wel dat je eerst het product "mijn reparatie" besteld hebt. Heb je dat al gedaan, perfect. Dan kan je gewoon de stappen volgen. 

Alles even op een rij, volg deze stappen goed:

1. Stop de tas in een stevige doos. Niet los versturen of in een zak. Plak de doos goed dicht. Een geschikte doos is eventueel te koop bij een PostNL punt 

Download deze invulkaart: vul de kaart in en stop de kaart in uw tas

2. Schrijf duidelijk leesbaar het volgende op de doos: alles wat dikgedrukt staat

Antwoordnummer: 54019

5170 VB Kaatsheuvel

"Uw naam"

3. Door deze gegevens te gebruiken is de verzending voor u kosteloos (de eventuele kosten van de reparatie laten we u vervolgens later weten)

4. Geef de doos af bij een PostNL punt, klik hier voor een punt bij u in de buurt. Let op: u hoeft dus niet te betalen, omdat u het antwoordnummer heeft gebruikt

5. Wij ontvangen uw tas en laten u (binnen 5 dagen) weten hoeveel het kost om hem te repareren. Krijgt een mail met daarin de kosten en manier van betalen voor de reparatie

6. Nadat u de betaling heeft voldaan gaan wij aan de slag om de tas weer te repareren

7. Zodra de tas klaar is, sturen wij hem naar u op, middels een Track en Trace code

8. U en uw Mutsaers tas zijn weer samen